Vet inte hur jag lyckas?!

Kan väl säga att kroppen värker rätt duktigt idag också :p blev en kort joggingtur imorse. Har även suttit och jobbat lite med mitt nya pass till vattenträningen och kört ett kort benpass på gymmet. Man får vara effektiv när man inte håller tidsschemat ;p precis anlänt till Fredric nu :) hade tänkt få lite grejer gjorda under tågresan och kanske även hinna vila en stund, men icke sa Nicke! Först träffade jag en jobbarkompis, var dock trevligt att prata lite. Sedan kom en kille och satte sig jämter mig. Började snacka lite och jag var inte jättesugen på att prata men ville ändå inte vara otrevlig.. När killen sen säger att han gillar lammkött och flörtar lite har jag absolut ingen lust att snacka mer! Skulle ju självklart också med samma buss, kul! Satte i hörlurar och hoppade in längst bak så jag fick sitta själv. Okej, ja jag tycker det är kul att det inte bara är torra svenskar som knappt säger hej. Men det finns faktiskt gränser också! Och alltid ska jag lyckas stöta på dom största mupparna?! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0