Underbara turkiet !

Jahopp, då var man hemma till verkligheten igen. Körde mitt första träningpass idag på 3 veckor, höll på att DÖ! Har varit en sjukt fantastisk vecka! Jag och Sofia har varit jävligt spontana och bara gjort vad vi kännt för, trots att vissa saker kanske inte var helt genomtänkta (typ 3 pers på moppe utan hjälm där dom kör som galningar) :P Aja, vi har överlevt och haft grymt kul!

Bestämde innan vi åkte att vi skulle träffa Cenk, en kille jag lärde känna i Brighton. Killen bor i Istanbul och ser inget problem att han får flyga en timma för att träffa oss. Till råga på allt fixar han ett fem stjärnigt all inclusive hotell åt oss som vi flyttar till! Kommer nog aldrig bo på ett sådant fint ställe igen! 3 stora pooler, världens buffér och starnd + hav på området. Jag och Sofia har verkligen levt som prinsessor! Var superkul att träffa Cenk igen och nu fick vi verkligen tid att göra saker ihop :)

MASSA BILDER !!





















Kommentarer
Postat av: Helene

HAHHA Försökte du en ny djävulsbild på sofia? I fotvinkeln på en strandstol! hahahaha

2011-08-16 @ 12:16:56
URL: http://hsamuelsson.blogg.se/
Postat av: Cissi

haha det är klart! blev tyvärr inte riktigt lika bra som din ;P haha

2011-08-16 @ 18:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0