Träning

Tycker faktiskt jag varit rätt duktig idag om jag får säga det själv :P Startade dagen med 10 st backintervaller i lejonbacken trots en ganska mysig träningsvärk i arslet! Brukar tycka det är jobbigt mentalt när man har gjort 2 och flåsar som en flodhäst och vet att det är 8 kvar, svårt att ge max på varje utan att spara sig. Idag tyckte jag faktiskt jag lyckades riktigt bra med det :) Tog en vända i taget och såg till att jag gjorde just den till det bästa jag kunde!
Bamsefrukost, en stund slöande i trädgården och cirkelträning i dojon. Blev bl.a. lite spänsthopp, slag med gummiband och kettlebells. Gick också riktigt bra, dock helt slut efteråt :P
Är riktigt taggad för träningsläger i Norge i helgen, tror det kommer bli riktigt kul! Vill ni spana in vilka som ska dit kan man göra det här: http://haukis.com/2011_spirit_deltagere.htm
Blir en dusch nu och sen till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0