SEMESTER

Har spenderat den senaste veckan i stugorna och därför har det inte blivit mycket till uppdatering, ingen vidare teckning eller internet :P Har i varje fall varit grymt skönt! Solat, badat, grillat varje dag. Det mest ansträngande jag gjort är väl några mindre löpturer och lite badminton ;P

Även glömt att berätta att jag och Sofia har bokat en sista minuten till Turkiet! Var ju bestämt att vi skulle boka en resa, men inte var. Har varit lite fram och tillbaka med resan fram och tillbaka till Arlanda. Sofia flyger från Oslo till Stockholm idag och sover en natt hos sin bror. Tanken var att jag skulle hänga med pappa upp till Stockholm idag för han ska hämta Becca som kommer hem från Cypern. Dock fick jag igår kväll reda på att Lollo Eriksson ska åka samma flyg som oss så nu tar jag sällis med dom imorgon istället ;) Ibland är världen liten!
Ha det bäst och njut av solen !






Kommentarer
Postat av: HANNA

anmäl dig till dagens blogg? :)

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/dagens-blogg.html

2011-08-05 @ 09:33:39
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0