På tåget

Sitter nu på tåget påväg hem från Fredric. Gårdagen blev inte helt som planerad. Hade tänkt träna i dojon på kvällen men var så jävla trött, och de 10 timmarna på jobbet gjorde nog inte saken bättre :p efter en lång överläggning med mig själv kom jag fram till att det nog faktiskt inte skulle ge mig så mycket att träna en dag som denna. Jag får alltid ångest när jag tänkt att träna och när det sedan inte blir av. Samtidigt tror jag det är viktigt att våga känna efter. Så jag åkte till Fredric istället, åt mat, myste och kollade film. Tror jag gjorde rätt val! Idag blir det däremot lite mer träning. Ska ta en löprunda när jag kommer hem och sedan blir det gym innan simskolan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0