Jämfört med..

Dagens träning bestod av en morgontur i spåret och även en sväng i gymmet. Kändes hyfsat idag, lite segare och tröttare i kroppen än igår, men kanske berodde på gårdagens träning? :P Imorgon blir det i varje fall en vilodag så jag känner mig så fräsch jag kan tills helgen!

Var med och hade simskola idag för första gången, riktigt kul :) Och det är även så mina onsdagar kommer fortsätta att se ut så det blir nog bra.

Var ute och gick en kvällstur med Helene. Började prata om Libyen och allt som händer där. För ett år sedan när vi var i Brighton träffade vi en kille som bor där och är en av de mer aktiva rebellerna. Kollade bilder han lagt upp nu när jag kom hem och blev verkligen gråtfärdig. Helt sjukt att killen vi festade med för ett år sedan ligger ute i krig. Om man tänker efter är ens egna problem inte så jävla mycket till problem och vi klagar sjukt mycket på småsaker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0