Vilodag

Idag har jag inte gjort mycket alls. Tog sovmorgon, åkte hem till Mjölby och har suttit och solat i trädgården en liten stund. Är vilodag + ledig från jobbet idag :) Känns superbra, har lite lagom träningsverk i ryggen från gårdagens pass om jag säger så! Nu ska jag laga lite lunch och sedan försöka börja packa. Ska ju som sagt till Bosön imorgon (stor anläggning utanför Stockholm). Ska dit med landslaget och göra fystester. Kan ju inte bli annat än "intressant"! haha Nej, men tycker faktiskt det är väldigt bra att vi ska göra det. Trots att man kanske inte lyckas få de bästa resultaten får man ju ändå en bättre överblick över var man ligger och vad man bör jobba på. För övrigt har jag köpt ett nytt protein från Budo & Fitness. Är ett 3 phase protein som innehåller både egg, whey och casein. Vill du ha ett lite mer mättande protein kan jag helt klart tipsa om detta! Har själv smakat det i choklad och choklad/banan och båda är goda. Min favorit var choklad/bananen :) Är du sugen finns det iallafall att klicka hem från nätet eller i budo & fitness butiken!

Puss !



Kommentarer
Postat av: Sofia

Blev faktiskt lite sugen på proteinpulver när jag läste. Men så läste jag mer om stora muskelgrupper och insåg att jag kan noll om träning och kanske borde hålla mig på min amatörnivå, haha

2011-04-07 @ 20:51:35
URL: http://soofai.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha nae men det är klart att du kan köra protein! (stora muskelgrupper är precis vad det låter som, muskler som är stora) :P Typ det här proteinet som jag precis snackade om funkar asbra som mellanmål och direkt efter träning när du behöver ha något snabbt!

2011-04-08 @ 07:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0