Valborg

Kan börja berätta att gårdagens träning bestod av styrka + sparring i Linköping. Kroppen kändes ganska seg men Patric hjälpte mig på gymmet så lyckades pressa på rätt bra ändå. Sparringen blev tyvärr inte jättemycket av. Jobbade lite mitsövningar mm först och sedan hann jag typ gå 3 ronder innan jag fick en lite låg inside lowkick som istället tog insida knä. Så jag fick bryta passet, linda benet och jaa, försöka få mig själv att lugna ner mig istället. Får verkligen panik och överreagerar, men är så jävla rädd att skada mig. Det får liksom verkligen inte hända, och nu är det ju bara 3 veckor kvar till RM! Dock känns det bättre idag. Har fortfarande benet lindat och Kaj har lovat att kolla lite på det ikväll, så tills dess ska jag försöka ta det lugnt. Kvällen avslutades iallafall med en god sallad i trädgårdsföreningen med mamma :)

Idag är det ju Valborg! Och jag ska vara nykter, tror detta är första gången jag är nykter på valborg sedan jag var 15. Var ju faktiskt denna dag jag drack för första gången. En ganska rolig historia faktiskt. Fick tipset att dricka fort och jag lydde. Dock spydde jag upp en pizza på Helenes nya jeans, inte riktigt som jag tänkt mig :P haha Idag blir det iallafall jobb. Sedan ska jag iväg till Norrköping för att grilla med Fredric, Kaj och en av deras tjejkompisar (kommer inte ihåg vad hon heter) :P Blir väl sedan att dra in mot stan för att kika lite på majbrasan. En jävligt lugn kväll helt enkelt. Hoppas ni andra får en riktigt rolig dag!




Kommentarer
Postat av: Helene

du var fjorton, haha!

2011-04-30 @ 13:46:03
URL: http://hsamuelsson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Det är ju i och för sig sant! Men jag räknar ju det år jag fyller vettu ;) haha

2011-04-30 @ 17:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0