Underbara sol !

Sjukt härligt väder ute! För min del är det ganska lite jobb för tillfället så det passar perfekt att träna och ligga ute och glassa lite i solen :) Igår jobbade jag iallafall en stund på morgonen. Sedan bestod dagen av 2 sparringpass + tid i solen. Körde först lite sparring med Patric. Det var länge sedan nu så det var riktigt skojjigt! Måste dock försöka tänka lite mer på buktrycket. Tappade luften 2 gånger och det p.g.a. att jag var som en jävla kudde i magen. Inte konstigt att man tappar luften när handen i stort sett går igenom och nuddar ryggraden liksom :P Igår kväll höll jag fightpasset som vanligt. Blev lite tajmingövningar och sedan en hel del sparring. KUL!
Idag var det en härlig sovmorgon och sedan drog jag och syster ner till dojon för ett mitspass. Länge sedan jag tränade med henne nu, men hon har påsklov denna vecka så det passade bra! Hetsade på varadra rätt bra iallafall :P Jobbade ett par ronder med gummiband + vikter på benen. Därefter spänsthopp och ett par ronder på mits. Nu ligger jag ute i trädgården och softar lite, gryyyymt skönt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0