superseg!

Tänkte skriva ett litet snabbt inlägg innan jag drar till träningen. Har jobbat en stund på morgonen idag. Drog sedan direkt vidare till dojon där jag körde lite skuggfighting med gummiband och vikter + säck. Har sedan bara legat och göttat mig i trädgården. Käkat, läst tidningen och sovit en stund. Känner mig sjukt seg i kroppen idag. Ljumskarna är nog värst. Vet inte vad jag gjort för att de ska kännas som de gör, men stela är som iallafall. Hatar när kroppen känns som ett tungt ånglok på 100 kg och gör ont så fort man ska röra sig. Som ni förstår, grymt pepp till kvällens träning, NOT! Men men, man måste ju bryta ner och bygga upp om man ska bli bättre. Det svåra är bara att känna den fin fina skillnaden så att man inte bara bryter ner. Men nu är det bara 3 veckor kvar med det träningsschemat jag kör nu! Sedan är det sista veckan innan RM då jag vanligtvis brukar vila. Denna gången kommer jag troligtvis lägga in några mitspass mm sista veckan för att se vad som fungerar bäst för mig. Inte helt bestämt än, vi får se hur trött kroppen känns, men det är iallafall tanken. Nu ska jag byta om och ta en powerwalk ner till dojan!
Hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0