sängupdate !

Har precis lagt mig i sängen efter en sådan där härlig dusch! Ibland är det verkligen helt underbart att duscha. När man är riktigt äcklig och svettig känner man sig så sjukt fräsch av att få göra en hårinpackning, raka benen och färga ögonbrynen. Nu känns det bra helt enkelt!
Åkte hem från Norrköping i morse och gick direkt till gymmet för lite styrketräning. Kände mig ganska svag, men tyckte ändå jag jobbade på rätt bra. Efter det blev det en promenix med Helene o Sofia. Fick samtidigt ta farväl av dom eftersom dom beger sig tillbaka till Norge/England idag. Har självklart även hunnit med en stund i solen. Låg i trädgården och snackade lite skit med Becca och Albin :) På fightpasset idag fick vi finbesök av Mathias från Linköping! Synd att det var väldigt lite folk idag, men vi lyckades bli ganska trötta ändå. Sjukt kul och givande att få sparra med personer som är så pass duktiga. Har inte tränat med honom sedan han kom hem från Thailand och det var stor skillnad! Nu ska jag snart nanna kudden och ladda för att gå upp 5 och jobba! Jippie !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0