opeppa onsdag

Sitter i Norrköping och väntar på att min älsklings mupp duschar! Har precis käkat tacos. Det är helt klart en av mina favotirrätter, snabbt, enkelt, mycket valfrihet och grymt gott!
Gårdagens kväll bestod typ av träning nere på dojon. Matin höll ett riktigt kul pass, precis vad jag var sugen på! Lyckades även tagga till mycket mer än i måndags, så det kändes bra :) Blev ganska mycket mitsträning, lite sparring och annat smått och gott. 
Idag har jag varit riktigt opepp på allt. Jobbet kändes segt trots att jag brukar tycka onsdagar är riktigt roliga. Men alla har vi våra dåliga dagar, skillnaden är nog bara hur vi hanterar dom. Blev iallafall gladare när jag träffade alla glada människor på vattenträningspasset! Tanken var sedan att jag skulle köra styrka + löpa en sväng. Dock lyckades jag sparka på ett knä i måndags som gjort att jag har haft lite känningar på sidan av smalbenet och även strålat ner i senan på sidan av foten. Tänkte att det var jävligt dumt att anstränga senan ännu mer då jag har haft lite problem med den tidigare så jag skippade helt enkelt löpningen. Körde stora muskelgrupper på gymmet istället, marklyft, knäböj, bröst, axlar mm. Kändes faktiskt riktigt bra. Tror Patrics dunderpulver hjälpte lite ändå! :P
Nu blir det filmmys med min älskling innan sängen kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0