Mysonsdag !

Idag har det varit jobb. Riktigt kul med vattenträningen, puschade på dom lite extra hårt! ;) Måste även berätta om den "finfina" komplimangen jag fick av en kund i simhallen. Här ska tilläggas att jag var lite halvsvettig och hade lagom äckligt hår. "Det är att vara begåvad med att vara vacker" Hade det inte varit en gubbe som såg seriös ut hade jag garanterat trott att det var ironiskt :P haha Det finns så söta människor! :P

Tränade iallafall efter jobbet. Blev 30 min cykelintervaller 30/30. Grym jävla mjölksyra vill jag lova! Men lyckades iallafall pressa upp pulsen högre än förra gången så det känns bra. Därefter blev det marklyft och dropset framsida/baksida lår för att pumpa ut det sista.
Min höger axel har förövrigt kännts av lite de sista dagarna. Patric tog en titt på den som hastigast idag och klämde lite här och där. Kan säga att jag inte riktigt fattade det hela men var någonting med bicepsfästet och en liten inflammation. Så ska smörja på salva och massera lite sen.
Ikväll blir det en riktig slapparonsdag. Ska göra taco och kolla film med syster! Myspys helt enkelt :)

Säger bara vaackert ! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0