"Man ska aldrig säga aldrig!"

Och så var det även dax för mig att försöka börja blogga. Vet att jag många gånger sagt att jag aldrig ska det, men som sagt, man ska aldrig säga aldrig! Nu ska jag iallafall ge det ett försök! Har tänkt att jag ska skriva lite om vad som händer i mitt liv med extra fokus på träningen.

Min dag har bestått av jobb, gym och lite tid ute i solen. Riktigt härligt väder ute! Dock inte lika härligt i simhallen. Temperaturen brukar ju vanligtvis ligga på 30 grader, men det måste fan minst gå upp till 40 när solen gassar in. Svettigt värre om man säger så!
Var styrketräning på schemat idag och en ganska tung sådan. Hade planerat in ett par stycken tyngre styrkepass förra veckan för att förbereda mig lite inför fystesterna jag ska göra i helgen på Bosön. Dock blev jag sjuk ett par dagar så det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Hårdträning de sista dagarna innan helgen helt enkelt! Nu ska jag fixa och trixa lite och sedan ladda inför kvällens fightpass !

Puss på er !
 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Woho, du är igång! Ska du på träningsläger i helgen eller vad menas med Bosön-grejen? Ska bli spännande att följa din blogg! :D

2011-04-04 @ 17:58:21
URL: http://soofai.blogg.se/
Postat av: systeryster

GO GIRl!!! ska bli stammis :)

2011-04-04 @ 19:47:20
Postat av: Cissi

Haha ja nu jävlar! ;P

Ska till Bosön med landslaget och göra fystester. Så det blir med all säkerhet spännande! :P haha

Det är rätta takter beccy ! ;)

2011-04-04 @ 20:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0