Grattis till körkortet Beccy !

Fightpasset igår gick väl inte riktigt som jag ville. Fokus låg på avstånd, hitta tekniker för olika
distanser.Blev även lite sparring och mitsträning. Dock hade jag riktigt svårt för att tagga till. Kände mig seg under hela passet trots att jag verkligen försökte att peppa mig själv. Tråkigt när det blir så. Det är helt klart en sak jag måste jobba på! Lära mig hur jag kan tagga mig själv och på så sätt pressa mig själv en nivå till.

Har precis käkat klart min lunch. Dagen har bestått av jobb och träning. Blev ett styrkepass på gymmet och lite simning efter det. Patric försökte hjälpa mig med tekniken för att crawla. Kan väl säga att det gick sådär :P Hade inte tänkt simma idag så för det första fick jag låna en baddräkt som jag inte provat innan. Den var lite kort i rocken, d.v.s. att den skärda in sådär lagom sexigt i arslet. Sedan fortsatte det med att jag lånade snygga simglasögon, cyklop och försökte med en mängd olika tekniker och varianter för att lyckas. Till slut blev jag helt enkelt jävligt trött på det så det blev typ 20 längder bröst istället :P Men men, nu har jag iallafall provat! Förhoppningsvis går det bättre nästa gång ;)
När jag kom hem var syster yster hemma. Och gissa vad hon gjort?! Joo, både skrivit teorin och kört upp! Hade ingen aning om att hon skulle göra det idag. Så jag säger bara grattis till körkortet! Nu blir det att cruisa runt en sväng med henne på Mjölbys gator !
























Kommentarer
Postat av: Helene

HAHA bikinin i stjärten hade jag velat se!

2011-04-06 @ 12:27:20
URL: http://hsamuelsson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha jaa det kan jag tänka mig att du hade velat! Var riktigt sexigt! ;)

2011-04-07 @ 12:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0