Glad Påsk !

Kan ju börja med att säga att torsdagskvällen var mycket lyckad! Kul att träffa alla :)
Igår blev det solning i trädgården, lunch med familjen, gymmet + zumba, thaiträning och promenad med soffan på kvällen :) Saknar verkligen de där långa promenaderna och att bara gå och snacka ibland. Dom blir inte av så ofta längre om jag säger så, kanske beror på att mina "mjölby runt kompisar" inte är hemma så ofta? ;P haha
Idag blev det några timmars jobb på morgonen. Drog sedan till Norrköping där Fredric och Kaj mötte mig på station. Åkte till landet där dom andra jobbade med diverse saker och jag solade och skötte grillen ;) Ikväll har det blivit tacos och myssnack med Fredrics familj. Nu blir det att slänga på en film och mysa lite till !
Glad Påsk på er !
Lite bilder från torsdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0