!!

Gårdagens träning bestod av 30 min cykelintervaller, följt av ganska tunga ben och ryggövningar, samt lite sparring med Patric. Kan ju säga att det känns lite i ben, rygg och rumpa idag :P Kände mig ganska trött i kroppen redan innan jag började träningen, men är ändå nöjs över att jag lyckades hålla ett hyfsat fokus genom hela passet! För övrigt var jag även duktig och rensade och plockade iordning i garderoben (det behövdes)! och städade. Drog sedan vidare till Ikano och inhandlade ett par nya joggingskor och sedan blev det grillning + bio i norrköping med Fredric. Myspys !
Idag har jag tagit mig hem till mjölet igen och varit och tränat lite i dojon. Fick även sällskap av syster yster, didde och naddan. Kul med lite nytt sällskap ;) Jobbade ett par ronder på mits och sedan körde vi 15 min-passet, d.v.s. 30 sek intervaller med olika övningar. Blir aktiv vila då man hela tiden är igång, men jobbar olika muskelgrupper. Nu sitter jag i trädgården och väntar på helene! Vi ska ut på en promenad, sedan blir det lite springintervaller, fix, in till linköping för grillning med tjejerna och sedan hoffmaestro! Ska bli sjukt kul att träffa helene och sofia som jag inte sett på ett tag! Kommer bli en riktigt nice kväll ! ;)

Dom syns iallafall !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0