Comeback

Hej alla fina!
Har inte bloggat här på väldigt länge och det finns fler orsakar till detta. Uppehållet beror främst på att jag som många av er vet varit sjuk under en lång period. Har varit på ett antal besök på Karolinska sjukhuset och tagit diverse prover för att utreda vad min feber berott på. Tyvärr har man inte lyckats hitta orsaken. Eftersom jag tyckt att det har varit väldigt jobbigt att inte kunna träna har jag i stort sett isolerat mig från saker som påminner mig för mycket om min träning (hur lätt det nu är när det är ens livsstil). Jag har helt enkelt inte orkat blogga för att det har varit för psykiskt påfrestande. 

Nu har jag iallafall varit frisk ett tag. Var på träningsläger med landslaget i Rumänien för två veckor sedan och bestämde mig efter detta att jag skulle delta på EM. Så nu sitter jag här på bussen påväg till flyget som ska ta mig till Warszawa. 

Jag är inte alls i toppform (av förklarliga skäl) och åker därför till EM utan några höga krav på mig själv. Jag är otroligt glad över att jag är frisk och att jag över huvudet taget har möjlighet att delta. Jag ska göra det bästa av den chans jag fått och med de förutsättningar jag har just nu. 

Kommer försöka hålla er uppdaterade från tävlingen så gott jag kan! Hoppas ni alla mår bra och får en fantastisk dag! ❤️😘
Puss & kram ! 


Bild från gårdagens "sista-rycket träning" i dojon 👊 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0