Inte en dag för tidigt..

Helgen kom inte en dag för tidigt och det har verkligen varit underbart att bara vara ledig. Efter att ha däckat runt 21.30 i fredags och sovit i sisodär 10 h var jag redo för träning. Jag och Stefan körde mitts och sparring vilket kändes riktigt bra :) hade sedan lunchdate och pingisturnering med Stefan, okay och Mattias. Pingis har aldrig varit min starka sida och kommer nog aldrig bli det heller 😁 blir ju inte direkt lättare att vinna när hälften av gänget fuskar!! 😜

Resten av helgen har jag spenderat med Fredric. Varit på stan, käkat suschi och yakiniku, haft hemmaspa och bara myst ☺️ Behövde lite återhämtning efter den tuffa skolveckan.. 


Gårdagens sparringpass kändes också bra. Jag och Shihan Camilla var smått förvirrade vid ett par mittskombinationer, men till slut så ;) fick även köra "circle of death" med enbart tjejer, hur ofta händer det liksom?!! Hur kul som helst!! 👊




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0