Morgonträning

Heldag med jobb på Medley igår. Väldigt länge sedan jag jobbade helg där så jag var lite ringrostig, men det var samtidigt väldigt kul! :)

Hade tänkt att jag skulle jogga en sväng innan frukost idag. Var dock inte jättesugen när jag hörde att det regnade ute.. Funderade en stund på att strunta i det, men kände att om jag ska komma i form till Kroatien måste jag ta de chanser jag får att träna ! Tog en kort jogg på ca 3 km. Benen kändes som stockar efter lördagens köttpass! Körde ett par ronder slag med gummiband när jag kom hem. Grymt skönt nu efteråt :) är det grisigt ute får man helt enkelt vara lite grisigare själv ;p

Reportage om svenskarnas prestationer i Danish Open finns nu här http://kyokushin.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0