Älskar att fightas !

Påväg hem från träningen. Tyckte formen kändes lite bättre idag jämfört med förra veckan. Mycket fokus på avstånd idag, vilket alltid är viktigt att träna på! Måste säga att jag blivit mycket bättre att jobba på kort avstånd, men vill utveckla variationen i teknikerna mer, samt bli bättre på att tempoväxla.
Något jag kan konstatera efter den här sommaren är att jag verkligen älskar att fightas!! Man förstår aldrig hur mycket man brinner för en sak förrän det försvinner. Jag har nästan inte sparrats någonting under sommaren och nu när jag väl får göra det igen kommer jag på mig själv med att studsa runt och le ;p haha det är verkligen så jäklans kul!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0