Vapenprovet, check!!

Gissa vad, jag klarade vapenprovet idag!!!!! :) är typ helt överlycklig! Hade bestämt mig innan för att inte bli arg på mig själv om jag inte skulle lyckas eftersom gränsen för godkänt låg högre än den bästa serie jag någonsin skjutit. Men jag satte det!! :) bäst under press, eller vad säger man? ;p

Träningen kändes tyvärr inget vidare idag.. Seg, trött, dåligt fokus i teknikerna och alldeles för lite initiativ. Min mage har inte heller någon bra dag.. Men så är det, allt går upp och ner.
Tänker ändå somna med ett leende på läpparna ikväll!


Kommentarer
Postat av: A

Grattis! Bra jobbat! Hänger du med och tar jägarexamen.till sommaren då? ;)

2013-11-04 @ 22:51:46
Postat av: Cissi

Tack!! :) haha det är nog väldigt tveksamt :p ska du göra det??

2013-11-05 @ 20:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0