Formtoppning?? 😬

Planen med formtoppning i november kÀnns just nu som ett skÀmt.. Har verkligen inte lyckats toppa nÄgon form ens lite grann. PÄ lördag gÀller det helt klart att ha en bra taktik och att spendera tiden och energin pÄ ett bra sÀtt. Att göra en smart och bra match samt att vara mentalt stark kommer troligtvis bli ganska avgörande. Ska försöka peppa mig sjÀlv och lita pÄ att jag Àr tillrÀckligt bra, trots att formen inte Àr dÀr den ska vara.

KvÀllens mitspass var kul och riktigt jobbigt. Försökte fokusera pÄ att satsa pÄ bra tryck i teknikerna framför tempot. Mycket intervaller pÄ smÄ och stora mitsar gjorde att jag var helt död efter sista ronden. Skönt att jag lyckades pressa mig sjÀlv hyfsat! :) planen för resten av veckan Àr att vila imorgon, köra sÀck pÄ torsdag innan jag pÄ fredag Äker till England. Mycket sömn och lagom mycket mat (tyvÀrr, eftersom jag mÄste ner lite i vikt) :p
Puss !


Kommentarer
Postat av: MD

Kör korta matcher, sÀnk dem.
Stort lycka till!!

2013-11-13 @ 20:45:24
Postat av: Cissi

Haha det Àr min plan ocksÄ!! ;)
Tack sÄ mycket ! :)

2013-11-15 @ 12:38:41

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0