Vätternrundan!!

 
Stort grattis till Fredric som fixade vätternrundan igår!! :) det tog honom drygt 15 timmar att trampa runt, men är ändå grymt imponerad av hans vilja och attityd!! :) härligt! 
 
Själv körde jag ett ryggpass efter jobbet. Det komiska är att jag tänkte köra lite tyngre styrkepass nu under sommaren men det finns typ inga vikter på gymmet :p Lyckades iallafall skrapa ihop så jag kunde köra ett par set på 80 kg, kändes bra! :) efter gymmet tog jag och Mia en bergspromenad på ca 1 1/2 timma. Skönt att få traska lite. Gjorde världens godaste kvällsmellis efter det! Stekte bananskivor i lite olja och honung och körde grekisk yoghurt till det. Hur gott som helst! Kan starkt rekommenderas ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0