Tacomys!

Har haft riktigt ont i magen hela dagen :( så tråkigt när den aldrig kan vara helt bra.. Bestämde mig ändå för att träna efter jobbet och efter det har den känts bättre :)
Känslomässigt sprang jag en lång runda på sisådär 40 min, men egentligen var det nog en kort runda med ett halvdåligt joggtempo som tog knappt 20 min :p svettigt var det iallafall! Körde bodypump med gänget efteråt :) tycker det är kul med lite gruppträning, blir alltid lite extra taggad då!

Haft tacokväll här hemma med lite trevligt folk efter träningen. Sjukt gott!! Har precis avslutat med balkonghäng, körsbär och te nu innan det var dags att krypa ner i sängen.
Imorgon är det ledig dag och roadtrip runt ön som gäller. Taggad !! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Gött att se att du trivs. Hoppas bara magen blir bättre också. Kram!

2013-06-26 @ 19:04:50
Postat av: Cissi

Tack Anna!! :) magen är ju tyvärr som den är.. Hoppas allt är bra med dig! När är det du åker till Kina? :) kram

2013-07-02 @ 00:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0