Första jobbdagen på sunwing arguineguin!

Resan hit igår gick bra och smidigt :) träffade mina room mates igår kväll och var sedan ute och käkade med resten av teamet. Idag har jag haft min första jobbdag, superkul!! :) älskar verkligen detta jobbet! Har haft massa olika tävlingar och sportaktiviteter under dagen och det är bra med folk, hotellet är för tillfället fullbokat :)

Körde ett kort ryggpass på gymmet när jag slutat. Verkligen skönt!! Dock är gymmet väldigt litet (dom håller på att bygga ett nytt, större gym), men det lär nog inte bli klart under den tiden jag är här. Glad att det finns ett ställe att träna på i vilket fall! :)
Kollat rock showen och varit ute och käkat tillsammans med lite folk nu på kvällen!
Puss från grankan !


Kommentarer
Postat av: Anna

Göttigt! Hoppas du får en kanonsommar! Det är du värd. :)

2013-06-10 @ 18:07:22
Postat av: Cissi

Tack Anna!! :) hoppas du också får en jättebra sommar! Kram

2013-06-11 @ 23:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0