Nästa station, Norrköping!

Sitter på bussen påväg till Norrköping och Fredric Gustafsson!! :) är ledig från skolan imorgon så passar på att hälsa på Fredric innan jag drar vidare på träningsläger i Gbg :)

Måste säga att jag är helt slut i huvudet! Känns som vi redan har massor i skolan, och detta är första veckan :p tar nog lite tid att komma in i pluggandet, känns inte alls naturligt att läsa och sitta på föreläsningar :p
Och på min håltimma som jag tänkt att träna fick jag istället jobba på en inlämningsuppgift som ska in i helgen!! Så kan det gå!
Ska bli grymt skönt att få vila skallen lite och träna massor i helgen! Puss !


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas det blir en kanonhelg! Riktigt sugen själv, men begravningen blev uppskjuten, så jag är kvar i norr. Så kan det gå. Gött att höra du trivs med livet. :)

2013-01-26 @ 00:52:35
Postat av: Cissi

Hej Anna! Tack så mycket, det hoppas jag med :)
Jaha okej.. Hoppas det blir en fin begravning och att du får mycket tid med familjen! Kram

2013-01-26 @ 10:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0