Happy new year !!

2012 har varit ett väldigt spännande år med både roliga och tunga saker! Har aldrig varit så mycket sjuk som jag varit under detta året.. Twar + helt utslaget immunförsvar är ingen bra kombination!
Annars har jag gjort många saker jag länge velat under den här tiden. Har bott utomlands mer än halva detta året, vilket har varit väldigt roligt och givande :) Japan är helt klart det bästa minnet under året! Men även jobbet på Kreta och Alcudia har varit superkul :)

Jag har lärt känna väldigt mycket nya underbara människor under året!! Har även utmanat mig själv genom att vara med på senior em och adrenalinchockat mig själv genom att hoppa bungy jump!! ;)

Många nya roliga och läskiga utmaningar ligger framför mig under 2013! Jag hoppas detta kommer bli ett friskt år med mycket träning och tävling, samt roligt plugg, nya människor, flytt til Stockholm och en hel del resande!
2013 here we go !!!

Några bilder från gårdagen, tror garanterat vi hade de mest pimpade skumpaglasen i stan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0