Dags att sätta nya mål för 2013??!

Nytt år och nya mål! Har länge tänkt lägga upp en ny träningsplanering, men inte fått tummen ur och gjort någon. Har troligtvis mest berott på att de sista jag gjort inte alls har funkat eftersom jag inte varit frisk.. Jag som är en väldigt målinriktad person blir så sjukt besviken om jag inte når de mål jag sätter upp, så under en tid tillbaka har jag medvetet inte satt några.

Nu tycker jag dock det börjar bli dags att checka av formen och höja ribban ett snäpp! Min tanke är att göra lite egna test i denna + nästa vecka för att ha något att jämföra med och även en grund för de mål jag ska sätta. Har tänkt att både sätta mål styrke/konditionsmässigt och tävlingar under våren. Mer info om det får ni när jag gjort en bättre planering :)

Dagens gympass tillsammans med Fredric och Andreas blev maxtest i bänk. Är inte alls stark eller duktig på det, men lyckades i varje fall ta min kroppsvikt, vilket jag tyckte var okej! :) Fredric satte nytt pers på 140, same same!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0