Asea

 
Påväg uppåt, fortfarande svag och slö men kanske inte så konstigt när man gått på 0 energiintag under några dygn.. Har varit hos pappa på middag under kvällen och fyllt på det lite dock ;) hummer, porterstek, och annat gott !! :) 
 
Var även på en föreläsning i Skänninge idag där dom presenterade Asea. Har inte hört om produkten förut men tyckeer den verkar grymt intressant! Är dock alltid lite skeptisk till alla dessa nya grejer, men man vet aldrig vad man missar om man inte vågar prova! Så jag och Fredric bestämde oss för att ge det ett försök :) Kommer uppdatera er om det sker några resultat! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Najs att du provar Asea Cissi! Personligenär jag väldigt skeptisk (det är ju bara saltvatten). Så ska bli kul att se om det ger dig eller Fredric några resultat!

Svar: jag är också väldigt skeptisk, men det kan ändå vara värt ett försök! hoppas på grymma resultat ;)
ceciliawallin.blogg.se

2013-01-08 @ 16:50:39
URL: http://www.sarahagge.blogg.se
Postat av: Sara Hägge

Jag med! =)

2013-01-08 @ 22:15:32
URL: http://sarahagge.blogg.se
Postat av: Mats

jag har ju använt det i 2 månader och kan skriva under på att det funkar, återhämtning och syreupptagning känns helt otroligt bra, syreupptagningen kändes redan efter en vecka, sen blir det bara bättre och bättre!
Dessutom verkar det som jag blivit av med mina bihåleproblem.

2013-01-12 @ 15:46:28
URL: http://www.mindyourlife.se
Postat av: Jessica

Jag dricker också ASEA och har gjort det snart i fyra månader.
Jag har inte längre problem med min axel, jag behövde inte medicinera min gräspollenallergi i somras och när jag skiftar mellan att läsa på nära och långt håll fokuserar mina ögon mycket bättre.

När jag tränar känner jag skillnad i att jag orkar mer och att kroppen återhämtar sig mycket bättre än tidigare.


Jag älskar ASEA och kommer att fortsätta dricka det och spraya ASEA på min kropp!


2013-08-16 @ 10:40:18
URL: http://yngvesson.teamasea.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0