Julfest !

Nu är jag tillbaka till verkligheten igen. Har varit kaos i skolan denna veckan med examinationer och tentor. Avslutade fredagen med en tenta i tvångsmedel och ett beep test. Efter det blev det firande i form av julfest i skoklosters bygdegård som vår studiegrupp stod för :) julbord, julklappar, 5-kamp, dans och diverse roliga aktiviteter gjorde kvällen riktigt bra! :)

Idag har jag varit och tränat i dojon, var verkligen alldeles för länge sedan!! Vi fick jobba mycket sparkkombinationer på sparkspade, mits och ett par ronder med tjockisbyxorna då fokus låg på att röra sig in och ut med kombinationer och avsluta med en jodan teknik. Efter passet gick jag, Stefan, oktay och Örjan och käkade sushi och yakiniku! Trevligt :)
Hoppas ni alla har en riktigt bra helg! Puss


Kommentarer
Postat av: Sofia

hahaha adventsljusstaken! dog lite, så jävla kul

2013-12-08 @ 21:00:42
Postat av: Cissi

Haha, jag vet!!! :) dock sjukt svårt att få det att se verkligt ut ;p haha

2013-12-10 @ 07:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0