Läkarbesök

Varit hos läkaren och pratat lite idag. Verkar som att anledningen till att jag för tillfället låter som en gammal rökare är att stämbanden är "överansträngda". Fick iallafall en remiss till öra,näsa,hals i Lkpg så dom kan kolla upp det noggrannare. Läkaren trodde dock inte att twaren hade någonting med halsen att göra, men hängig och trött är vanligt att man känner sig ca 1 år efter.. Lite lagom segt, men skönt att det i halsen inte verkar hänga ihop med twaren iallafall.
 
Idag kom jag fram till att jag inte ska sätta några mål eller några krav på mig själv i träningssynpunkt förrän jag känner mig helt frisk. Jag som är en målinriktad person vill gärna ha en plan för t.ex. vilka tävlingar jag ska på, hur träningsupplägget ska se ut o.s.v. Men när jag sätter mål och inte klarar av det blir jag så sjukt besviken på mig själv och jag orkar faktiskt inte gå runt och vara deppig hela tiden p.g.a. någonting jag inte kan påverka. Ska försöka hålla igång någon slags "grundfysik" och sedan får jag ta det därifrån. Spelar ingen roll hur gärna man vill och hur tjurskallig man är om kroppen inte pallar.. Hoppas att detta sättet att tänka hjälper och att jag kan få känna mig piggare snart! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0