Första intrycket !

Tänkte berätta att jag kommit fram. Första intrycket av stan är väldigt positivt, tror jag kommer trivas här :) har fått en jättemysig lägenhet där jag bor med 2 andra tjejer. Väldigt spansk stil, litet rum med egen dusch + toalett, 3 våningar varav den högsta består av en takterass!! ;) det enda man kan klaga på är att det inte finns något internet, men det har vi iallafall på jobbet!

Var ute och käkade med några tjejer igår. Åt en jättegod paella med skaldjur som jag var supernöjd med. Dock inte lika nöjd idag efter att ha spytt som en kalv under natten.. Bra start! Känner mig inte riktigt fit for fight första dagen på jobbet, men jag ska göra mitt bästa!!

Ha det bäst där hemma! <3
Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0