Mantonia Gym

 
Om man ska sammanfatta träningen i Alcudia skulle man kunna säga att det från början gick sakta men säkert uppåt och avslutade med en tvär vändning neråt. Var inte i någon speciellt bra form när jag kom ner dit. Hittade Mantonia Gym i stort sett direkt och tränade där ganska flitigt under de första veckorna (gym + boxning ett par dagar i veckan). Kompleterade med lite löpning och promenader :) Kändes som jag lagom börjat`"komma igång" och till och med öka lite formmässigt när jag blev sjuk. Sista 2 veckorna har inte varit någon träning alls p.g.a. att jag inte varit bra. Börjar dock känna mig bättre igen, väntar tills jag känner mig 100 frisk och sedan ska jag börja trappa upp igen och förhoppningsvis kunna köra lite tuffare inom en snart framtid ! :)
 
Har ni för övers vägarna förbi Alcudia (på semester eller dylikt) kan jag absolut rekommendera gymmet, finns även så man kan köpa kort för 1 vecka och liknande om man känner för det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0