Info !

Inte mycket info här, men har iallafall fått reda på att Fredric kommer ligga kvar på sjukhuset (troligtvis i några dagar). Hoppas han blir bra snart!! Svårt att göra något när man är så långt bort och när han inte får använda telefonen..

Jag känner mig iallafall piggare idag. Ingen feber + att magen mår bättre. Vi borde ha samma bakterie men jag tror vi reagerar lite olika på den??
Planen är att jag ska försöka jobba imorgon, varit lite kaos här nu när jag varit sjuk eftersom vi ska stänga ner större delen av hotellet tills på lördag! Vi får väl se hur detta går.. Fortsättning följer ..

Puss !


Kommentarer
Postat av: Anna

Nä, fy vad trist! Tycker synd om er båda två och hoppas ni snart mår bättre. Så himla typiskt. :(
Kram!

2012-10-17 @ 00:44:55
Postat av: Cissi

Ja riktigt trist :/ hoppas på att det går över lika fort som det kom!! Kram

2012-10-17 @ 17:39:40
Postat av: Cissi

Ja riktigt trist :/ hoppas på att det går över lika fort som det kom!! Kram

2012-10-17 @ 17:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0