"dagens" !

Gårdagens "händelse"! Sitter och har facepainting (jag är då ingen naturbegåvning på att måla men gör mitt bästa för att barnen ska bli nöjda). Målar en kille och är nästan klar när han för ca 5:e gången frågar sin pappa om det blir en cool spiderman och pappan säger att det nog snart börjar likna något. Då kopplar jag till slut och säger spiderman säger du att du vill bli ja, och jag som sitter och målar Batman ;p haha jag dör!! Gör om, gör rätt ;)

Annars mår jag väldigt bra här i alcudia! Dagarna bara springer förbi! Saker som hänt sista tiden är väl träning, jobb, lite sol/bad och i förrgår lyckades jag även bli bjuden på spansk hemmafest! ;) trots att jag inte direkt hängde med i spanskan var det kul att träffa lite nytt folk och se skillnaderna i kulturerna :) dom här kindpussarna kan man ju nästan bli galen på, framförallt när man är svettig och står och pumpar på gymmet :p

Hoppas ni får en härlig fredag!! Puss !


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som du har det toppen. Det är dig väl unnt! Sköt om dig och ha det bäst nu! :)

2012-10-05 @ 19:20:25
Postat av: Cissi

Ja, jag har det bra :) hur är det hemma i mjölby?? Om 2 veckor ses vi!! :)

2012-10-06 @ 09:00:55
Postat av: Anna

I Mjölby är det inte riktigt lika soligt kan man väl säga... Har så smått börjat snickra på en ark. Men du tar med dig strålande väder och en bit sol när du kommer hem va? ;)

2012-10-06 @ 20:25:35
Postat av: Cissi

haha på en ark??! :P absolut, det ska jag göra! ;)

2012-10-07 @ 22:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0