Update

 
Nu var det ett tag sedan sist! Tiden springer iväg :P Har fått lite nya kollegor och så på jobbet vilket är kul! Känner även att jag börjar komma in i rutinerna mer och mer vilket är toppen! Dock kommer mitt schema ändras ganska mycket snart, så jag börjar väl typ om på 0 igen ;P Eftersom den riiktiga högsäsongen drar igång snart kommer vi dela in barnen i mer specifika åldersgrupper (så det inte blir för mycket folk) och då blir det ofta dubbla aktiviteter + en hel del nya grejer! Kommer säkert vara en aning rörigt i början, but i will do my best!
 
Något annat positivt som hänt är att vi nu får tillgång till gymmet! (jag är garanterat med och fightas för detta) Dock är det bara vissa tider, men det är absolut bättre än ingenting. Vi får se hur det blir i slutändan..
Kännt mig grymt trött idag, men ska se till att sova tidigt och försöka få ny energi så jag kan träna lite imorgon :) Hoppas på det iallafall!
 
Ha det bäst! Puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0