Inte ens förvånad!!

Måste bara berätta vad som hände mig igår, verkligen typisk Cissi-grej!! Igår var det ju fredag = minidisco! :) det är showteamet som håller i discot men vi som jobbar i miniland tar på oss de finaste kläder vi hittar och är med och dansar på scenen :) superkul och supersvettigt! Dagen till ära hade jag valt ett par svarta paljettbyxor en orange instoppad sidentröja, paljettkavaj + fina assessorer (ni får en bild senare). Ungefär mitt under showen hör jag hur det säger knak, får lite smått panik eftersom jag förstår att mina kära paljettbyxor precis sprack och jag hade inte direkt något under!! Vad gör man liksom??!! Jag försökte hålla god min, körde dock lite egna moves när det var koreograferat med snurrar och andra saker där man behövde vända rumpan till ;p avslutade med tågdans till stuffroom efter showen, herregud! Jag bara undrar varför sådana här saker alltid lyckas hända mig? :p Ha det bäst och håll i byxorna! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0