Det blev en dag på stranden ..

Mycket tankar i mitt huvud just nu. Det är så himla mycket jag vill göra och helst vill jag göra alla dessa saker nu på samma gång, men det blir ju lite svårt.. Kanske är det som kallas prioritering, men om man vill prioritera flera saker då?! Har iallafall haft en mycket välbehövlig "day off"! Startade dagen med en skön morgonpromenad. har sedan legat på stranden större delen av dagen (jag och sascha åkte dock lite motorbåt och även soffa efter båten). Riktigt kul! Jag sa dock åt chauffören att köra så fort han kunde vilket resulterade i att vi voltade och åkte i vattnet redan i första kurvan, men efter det var vi duktiga på att parera ;) har kört lite trx och kvällen avslutades med hemmagjord mat (så gott!) och kortspel :) Imorgon kommer beccy och freddy!! Nice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0