Bungyjump!!

 
Hade ett riktigt bra dygn i Hersonissos! :) Mycket folk och bra drag ;) Igår låg vi på star beach hela dagen, vilket ställe! Bara älskade det! Musiken pumpade, skumparty, lekar och massa andra aktiviteter! Och jag hoppade bungyjump!! Så jäkla grymt det var!! Kände mig lugn innan jag gick upp i den där korgen, men när vi sedan åkte upp höll jag typ på att skita på mig. Var 65 m upp och det kändes som mycket mer! Kroppen började typ skaka precis innan jag skulle hoppa, sedan fixade grabbarna så huvudet fick ett fint dopp i havet samtidigt, inget jag hade bett om direkt ;p haha Men shiit vilken känsla och vilket adrenalin!! Grymt !
 
Idag har jag tagit en liten promenad på morgonen, startade lugnt och fint genom en olivträdsodling och slutade typ med bergsvandring bland vassa buskar ;P Nu ska jag och mina såriga ben ta och gå till jobbet! Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Mats N

perfekt stil i hoppet iaf. "jag kan flyga", jag blir sugen på att utmana höjdskräcken själv när jag ser den bilden;)

Svar: haha eller hur! ;) det tycker jag att du ska göra!! :)
ceciliawallin.blogg.se

2012-07-18 @ 21:08:07
URL: http://mindyourlife.ws

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0