5 år tillsammans <3

 
Väldigt länge sedan jag skrev nu, internet fungerar inte hemma, har man tur funkar det på telefonen en stund typ :P Lovar att ladda upp en bildbomb när det väl kommer igång!! ;) Senaste veckan har annars bara rullat på, mycket jobb men har även hunnit träna lite granna nästan varje dag (kör en 10-min joggingtur på morgonen/lite trx/skuggfighting eller gym när jag har möjlighet). I måndags hyrde vi bil och åkte runt lite, bl.a. till Ierapetra för shopping! Blev ett par väskor och lite annat smått och gott :)
 
I fredags firade även jag och Fredric 5 år tillsammans ! Shit vad tiden går fort!! Vill bara säga att du är bäst och att jag älskar dig <3
Idag är det jobb som avslutas med pizzanight (ironiskt att jag som inte är ett fan av pizza har på schema att käka det minst 1 gång i veckan) ;P Sedan blir det fix oxh trix, kolla rockshowen för att sedan dra till Hersonissos där det ska dansas natten lång!! Det jag är mest pepp på är dock bungy jumpen jag hört ska finnas där, tänkte göra ett försök till att hoppa imorgon i sådana fall! :) Taggad till 1000!!
 
Ha det bäst! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0