tummen ner

Körde ett intervall pass på gymmet igår. På mitt nya schema som Patric hjälpt mig sätta ihop stog det 60 min, men jag tyckte 30 lät som det räckte gott och väl, så vi kom överens med att starta på 30 min. Det röckte definitivt! Länge sedan jag kände att jag höll på att dö så mycket som jag gjorde igår :P Maxpuls på drygt 200, så ja, kanske inte så konstigt?!

Idag har jag varit ute och gått en liten sväng. Och gissa vad, nu har jag feber igen!! HATAR skiten!! Mådde bra i morse och hade ingen feber då, men nu har den tydligen kommit tillbaka. Blev att ställa in dagens benpass. Becca har dessutom legat och spytt hela natten och Fredric hade också feber idag. Hoppas på att detta bara är min nu "vanliga feber" och inte maginfluensa!
Vill ha provsvaren nu tack!!

Nationell squad förra året i gbg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0