Squad

Ganska nyss hemkommen från en dags träning i Uppsala. Vill först ge en applåd för mig och Mathias som inte körde fel en enda gång!! Duktigt värre!

Dagen har varit riktigt rolig och lärorik. Intresset var stort, drygt 50-tal personer som deltog! Blev en del kombinationsträning, basics med tillämplingar, explosivitetsträning på mits och en hel del sparring. Mycket bra folk och kul med ny input på hur man kan använda olika tekniker beroende på vilken situation man befinner sig i.

Som jag redan visste var inte min kondition på topp. Blev trött snabbt och hade svårt att hålla ett bra tempo. Trots det kändes det helt okej! Lite avigt med sparringen i början, grymt länge sedan jag sparrades nu, men det flöt på lite bättre i slutet :p
Vill även säga stort grattis till Rasmus bergström som numera är den första junior vi har i landslaget! :) coolt!!

Tack till Uppsala och sempai Magnus för ett bra läger! :)
Osu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0