Pepp !

Igår fick jag plötsligt feber igen, känner inte riktigt igen min kropp? Brukar typ aldrig vara sjuk. Lyckades iallafall tjata till mig en tid på vårdcentralen så idag har jag varit och tagit massa prover. Kunde ta upp till 2 veckor att få svaren, men det känns skönt att iallafall kolla upp om det är någonting som är fel.

Idag har jag inte haft någon feber och mått bra hela dagen :) Jobbat, promenerat med Helene och Sofia och lagat flygande jacob som jag snart ska käka (när Fredric SEG kommer) :P

Och så kom jag ju på att jag glömde att berätta om mitt "spontanköp" jag gjorde för ett par veckor sedan :P Var iallafall en resa till London ;) Så imorgon bär det iväg för mig, Becca och Clara! Clara fick det i present så var därför jag inte kunde säga något :P Är så grymt pepp just nu! Har inte ens varit och kollat på mellandagsrean hemma, sparar hela min shoppingmotivation till London, och den är på topp kan jag lova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0