Ingen träning idag heller ..

Började dagen utan feber, jobbat och nu har jag feber igen.. Verkar som det kommer mer på eftermiddagen/kvällen över lag. Fick provsvaren igår och allting såg normalt ut. Så nu har jag verkligen ingen aning om vad det är. Idag har jag kännt/känner mig bra hela dagen. Men vågar inte köra på med träning eller liknande när jag har feber, inte alls mycket, men verkar ju ändå som det är någonting i kroppen. Ska ta en power nap nu och vila resten av dagen! Någon som har någon idé på vad det kan vara eller vad som kan vara värt att kolla upp? Känner mig rätt lost för tillfället..


Kommentarer
Postat av: MD

Jag tror en vecka utan träning skulle vara värt att testa. Övertränad? Våga att inte träna på en vecka, blir nog tufft, men prova.



Lycka till.

2012-01-12 @ 17:07:10
Postat av: Cissi

Tack för tipset! Provade att inte träna på 1-2 veckor över jul, gav dock inte något resultat :/

2012-01-12 @ 17:13:22
Postat av: Sofia

Efter en snabb-googling har jag följande (långsökta, men ändå) teorier:

Fel på halsmandlar (kan ge dåligt immunförsvar), mögel, återkommande virus/bakterieinfektioner som kroppen själv klarar av (därav inget svar på blodprov) eller mycoplasmainfektion (http://svenska.yle.fi/webbdoktorn/index.php/4493_mykoplasma_lunginflammation) som tydligen är svår att upptäcka.



Ja som sagt, rätt så långsökt, men jag gjorde ett försök iaf!

2012-01-13 @ 01:33:19
Postat av: Cissi

Tack för hjälpen med letandet Sofia! :)

2012-01-14 @ 21:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0