Bokat !



Nu har jag bokat min resa! Känns grymt roligt och pirrigt på samma gång :)
Har även varit och tagit min 3:e twinrix spruta idag och på torsdag ska jag fixa nytt pass. Skönt att få undan de tråkiga sakerna som måste fungera så man kan se fram emot det roliga istället!

Min tanke var att köra mitt första pass idag. Är fortfarande i valet och kvalet om jag ska det eller om jag ska vänta en dag till. Har dock varit feberfri sedan i torsdags och bara varit lite förkyld sedan dess. Samtidigt är det ju inte värt att starta för tidigt, jag menar har man väntat så länge som jag gjort kan man lika väl vänta en dag till. Får känna efter lite till och se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0