2011

Tänkte göra en liten sammanfattning om år 2011. När jag tänker tillbaka på året känns det som ett ganska lugnt och inte jättespännande år, men samtidigt är det rätt mycket som har hänt. Här kommer iallafall en sammanfattning av mina tävlingar mm under året!

2011 startade med nationellt squadläger i Göteborg där jag fick reda på att jag fått en plats i landslaget. Väldigt chockad, överraskad och glad över denna nyhet! Åkte till Litauen för att titta på em. Många bra matcher och förutom att Martin (som vanligt när jag är med) höll på att dö var det en riktigt rolig resa! I mars åkte jag till folkestone för att delta på ikk open. Hyfsat nöjd över insatsen som räckte till en 3:e plats (få deltagare) :p rm i maj var nästa tävling där jag kom 3:a. Missnöjd med resultat + en match, men lärde mig att det är 110% från start som gäller. Ville ha en tävling till innan sommaruppehåll, så bestämde att åka till schweitz på swiss open. Fungerade inte alls som jag tänkt mig och förlorade en match som jag skulle kunna vunnit om jag inte bara stått still. Välbehövd semester efter en ganska lång tid av hård träning.
Startar sedan med british open där jag kommer 3:a. Nöjd med insatsen och de framsteg jag lyckats med. Planerat delta på lag-rm, men lyckas inte p.g.a sjukdom. U-22 i polen som varit planerat sedan början på året. Skador och sjukdom ger en dålig uppladdning. Kommer 2:a! Nöjd med tanke på förutsättningar och att jag utökat teknikförrådet.
Slutet på året som skulle varit en början på uppbyggnadsperiod blev inte det p.g.a sjukdom.

Förutom att jag varit väldigt mycket sjuk på sistone och inte riktigt känt mig 100 till tävling så har jag ändå lyckats åstadkomma en del i år. Mitt mål var att tävla så mycket som möjligt och därmed skaffa mig erfarenhet på mattan. Jag tycker detta är en bra början och nu fortsätter vi ett nytt år med nya mål, möjligheter och chanser!

Störta målen under 2012: komma iväg och träna på heltid och delta på senior em!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0