Spirit Camp

Som sagt så var lägret i Norge mycket bra! Instruktörerna var Sempai Magnus, Sempai Steffen och Sensei Sjur. Blev mycket fotarbete under helgen vilket även gav härliga blåsor under fötterna p.g.a gymnastikgolv, så mina är för tillfället helt tejpade :P Väldigt många bra tankar om hur man kan variera sin fighting och få motståndaren att tro att han vet vad som ska komma. Också väldigt roligt att det var så mycket duktigt folk och även många bra tjejer, tror aldrig jag sparrat mot så många olika tjejer på en och samma gång!


Något som jag uppskattade mycket var att dom hela tiden påminde oss om att ligga på en bra nivå och detta gjorde att det totalt sätt var väldigt lite skador. En supergivande och rolig helg helt enkelt! :)


Idag har däremot varit en av de rörigaste dagarna på länge skulle jag tro. Gick upp vid 5.30 eftersom jag trodde jag började 6. Käkade frukost och cyklade till jobbet där jag upptäckte tt jag tydligen började kl.9. Blev riktigt förbannad och cyklade hem igen och sov en stund till. Sedan har nog dagen fortsatt att vara allmänt flum :P Har iallafall lyckats ta mig igenom 2 vattenträningspass + fightpass utan att dö, vilket är en prestation i sig!



Kommentarer
Postat av: emmie

Hej!

Du får säga till om jag fick ta några bilder på dig, vi kanske borde gjort det i somras men det känns precis som allt annat att det bara försvinner.. Det vore riktigt roligt att få testa att ta några utomhus med något grönare ställe? :)

2011-08-30 @ 11:47:23
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej! Ja men absolut, det vore jättekul! :) Vi får bestämma någon dag! När är du hemma nästa gång?

2011-08-31 @ 14:10:44
Postat av: emmie

I helgen, sen kommer jag nog hem en hel del. Jag ska nog hoppa av en av kurserna så de är nog rätt lugnt framöver på helgerna :)

2011-08-31 @ 20:21:58
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: Cissi

Okej men det låter bra :) Jag kan tyvärr inte i helgen, men då kan vi ju ta det hyfsat snart ändå!

2011-09-01 @ 16:10:44
Postat av: Anonym

Okej men det låter bra :) Jag kan tyvärr inte i helgen, men då kan vi ju ta det hyfsat snart ändå!

2011-09-01 @ 16:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0